کسب درآمد از سامانه پین پول

<"div class="hazf>
کسب درآمد از سامانه پین پول
|

پین پول چیست و چگونه کار میکند ؟

پین پول اولین سرویس فروش شارژ و پرداخت قبوض خدماتی است که کاربران را در سود خود شریک میکند.

این شبکه با روش فروش مشارکتی کار میکند و بخشی از کارمزد پرداخت قبض و خرید شارژ را به صورت سود به کاربران پرداخت میکند. 

کسب درآمد کنید

جایزه بگیرید

 

برای ثبت نام و درآمد، روی بنر کلیک کنید.

همین الان ثبت نام کنید.

پین پول


سایت پین‌پول یک سامانه مشارکتی پرداخت قبوض و خرید کارت شارژ تلفن همراه است. پرداخت الکترونیک قبوض مصرفی و خرید کارت شارژ موبایل به صورت گسترده تبلیغ و تشویق می‌شود. چرا که پرداخت‌های غیرحضوری و الکترونیک مزایای اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی زیادی دارد. پین‌پول با مشارکت دادن کاربران در سود خرید و ایجاد بستر بازاریابی به کاربران کمک می‌کند تا از طریق پردخت اینترنتی قبض یا خرید کارت شارژ خودشان یا دوستانشان کسب درآمد کنند.

محل درآمد سایت پین‌پول کجاست و از چه منبعی به کاربران پول پرداخت می‌کند؟

    از محل تراکنش  درصد کمی به عنوان کارمزد به سامانه ارائه کننده خدمات پرداخت، تعلق می‌گیرد. پین‌پول کاربران خود را در این کارمزد مشارکت داده و عملا سود حاصل از فروش کارت شارژ یا کارمزد پرداخت فبوض را با کاربران خود تقسیم می‌کند. همچنین با ایجاد بستر بازاریابی و زیرمجموعه‌گیری کاربران می‌توانند از پرداخت‌های سایرین درآمد داشته باشند.

برای کسب درآمد از پین پول چگونه باید شروع کنیم؟:

    برای شروع کافیست به‌صورت رایگان در پین‌پول عضو شوید. برای عضویت در این سایت به تأیید تلفن همراه نیاز است. در همان ابتدا باید نوع عضویت خودتان را (از نوع مستقل یا عادی) تعیین کنید. بلافاصله پس از عضویت، از هر تراکنش یا پرداخت درآمد خواهید داشت که به حساب شما واریز می‌گردد.

 عضویت مستقل و عادی چیست؟ چه تفاوت‌هایی دارد؟

    نوع عضویت عادی: می‌توانند افراد دیگری را به عنوان زیر مجموعه و زیرگروه خود معرفی کنند و هر زمانی که آن‌ها تراکنش داشته باشند به شما هم سود تعلق خواهد گرفت. محدودیتی برای تعداد اعضاء در این روش وجود ندارد.

 
    نوع عضویت مستقل: از طریق خرید‌ خودشان به صورت مستقیم درآمد خواهند داشت و امکان عضو یا زیر مجموعه‌گیری برای آن‌ها وجود ندارد. این عضویت بیشتر برای برای فروشندگان کارت شارژ مانند فروشگاه ها، کافی‌نت‌ها ، دفاتر خدمات ارتباطی و.. مناسب است.

چگونه از طریق خرید دوستان و کاربران معرفی شده ما کسب درآمد می‌کنیم؟:

    کافیست به‌صورت کاربر عادی در پین‌پول عضو شوید. و شماره تلفن زیر مجموعه‌ خود را وارد کنید تا پس از ارسال و تأیید پیامک فعال‌سازی, عضویت فعال و تأیید شود. بلافاصله بعد از آن از هر خرید زیر مجموعه‌ها به شما سود تعلق می‌گیرد.

چرا پین‌پول از ساختار عضو‌گیری و شبکه‌ای برای بازاریابی استفاده می‌کند؟

    برای افزایش درآمد کاربران و استفاده افراد بیشتری از یک ساختار عضوگیری سالم و بدون حاشیه استفاده شده است. در این سامانه امکان فروش به اعضاء وجود ندارد بلکه خود اعضاء برای خودشان کارت شارژ خریده یا قبض موبایل پرداخت خواهند کرد.


اگر میزان خرید کارت شارژ یا پرداخت قبوض ما قابل توجه نباشد چگونه درآمد کافی داشته باشیم؟

    بهترین گزینه بازاریابی و معرفی افراد بیشتر است. به این ترتیب در دراز مدت از کارمزدهای اندک تعداد زیادی زیر مجموعه درآمد قابل توجهی خواهیم داشت. پین‌پول پیشنهاد می‌کند که افراد را به‌طور مستقیم از طریق شماره تلفن همراه به پین‌پول معرفی کنید.

ساختار امتیازدهی پین پول چه کاربردی دارد و چگونه؟

    پین‌پول در حال حاضر بابت هر هزارتومان خرید شارژ ۵ امتیاز، بابت پرداخت هر قبض ۳۰ امتیاز،بابت خرید زیر مجموعه هر خرید ۲ امتیاز و بابت بابت پرداخت هر قبض زیر مجموعه  ۵ امتیاز به کاربران می‌دهد. هر کاربری که در پین پول عضو باشد بابت استفاده از خدمات پین پول امتیاز میگیرد. پین پول بر اساس این امتیازات جوایزی را به صورت روزانه و ماهانه و سالانه به کاربران اهدا می‌کند. با اضافه شدن امکانات بیشتر به سایت، این امتیازات کاربردهای بیشتری خواهد یافت.

کدهای تخفیف نقره‌ای و طلایی پین پول چه کاربردهایی دارند؟

    کدهای تخفیف طلایی و نقره‌ای به‌صورت مقطعی در صفحات اجتماعی پین‌پول منتشر می‌شود و اگر شما این صفحات را دنبال کنید، آن را دریافت خواهید کرد. اعتبار کدها تا ۲۴ ساعت بعد از انتشار آن است .وقتی هنگام خرید از سایت کد نقره ای رو وارد بکنید امتیاز خرید شما ۲ برابر می‌شود و وقتی که از کد طلایی استفاده کنید مبلغ دریافتی شما دو برابر خواهد شد.

پین پول



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: کسب درآمد از ایجاد فروشگاه، ،
:: برچسب‌ها: کسب درآمد از سامانه پین پول,
تاریخ : چهار شنبه 6 آبان 1394
زمان : 9:56

موبایلتو شارژ کن